Osvalds ejer hylder hjælpere med sang

09-04-2021 09:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Boston terrieren Osvald, der forsvandt sidste fredag, er stadig ikke fundet. Osvalds ejere er knuste, men har overskud til at takke alle, der hjælper i eftersøgningen

Copyright Ridehesten.com
Privatfoto

Hvad gør man, når ens hund er forsvundet og hele verden braser sammen. Man leder naturligvis, til man ikke længere har steder at lede, men man kan også lige bruge lidt tid på at hylde alle dem, der hjælper med at finde hunden. 

For midt i sådan en krise, er det vigtigt at mærke kærlighed og støtte fra andre mennesker, og det har Jesper og Michael Sambleben i den grad mærket siden deres elskede Osvald forsvandt sidste fredag. 

Vi har løbende været i kontakt med Jesper Sambleben, som desværre endnu ikke har kunnet komme med positive opdateringer. 

– Vi er dybt ulykkelige, lyder det fra Jesper Sambleben til hunden.dk. 

Torsdag morgen lagde Jesper en hyldest op til alle dem, der har hjulpet med eftersøgningen af Osvald. Den hyldest vil vi gerne dele, og så håber vi, at det kan være med til at få Osvald hjem 

Læs også

Michael og Jesper siger tak

23-04-2021 12:04, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Tak er som bekendt et fattigt ord, men det er lige netop det ord, Michael og Jesper Sambleben trænger til at sige, efter deres hund Osvald blevet fundet efter 15 dage på flugt

 

Boston terrier forsvundet fra juniorhandlerkursus

03-04-2021 10:05, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Et juniorhandlerkursus fredag fik en rigtig trist afslutning, da boston terrieren Osvald forsvandt og ikke er set siden 

Dagens Læserfoto: Hovedet lidt på skrå

04-12-2020 09:14, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Det er voldsomt charmerende, når hunden lægger hovedet på skrå. Det beviser denne ni uger gamle boston terrier tydeligt. Billedet er taget af Johanne Kjenseth fra Højbjerg

Gilpa

Sommerquiz: Boston terrier

14-07-2021 10:18, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Her får du endnu en af vores quizzer

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Sommerquiz: Gæt racen på tre ledetråde

26-07-2021 10:34, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Kan du gætte racen, når du får tre ledetråde?

Nostalgi: Farvel og tak

25-07-2021 11:10, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I oktobernummeret fra 1981 har vi fundet denne fine tekst af H. G. Nörgaard-Beth

Sommerquiz: De sjældne racer

23-07-2021 10:32, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Denne sommergquiz handler om de racer, der måske ikke er så kendte

BLOG: Selvfølgelig skal mine hunde holde ferie med mig

24-07-2021 09:05, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Dagligdagen er mange gange hektisk for både mine 3 hunde og mig. Jeg kan ikke altid give dem den tid, jeg gerne ville. Derfor er det for mig helt naturligt, at mine hunde også skal opleve mig i en ferieperiode. Her kan jeg give dem masser af tid, samvær og ikke mindst gode nye fællesoplevelser

Labradoodle skulle aldrig have været opfundet

30-09-2019 08:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

”Opfinderen” af labradoodle, der er en blanding mellem labrador og puddel, kommer med opsigtsvækkende advarsel om den populære blanding

Spiser din hund også sokker?

28-07-2021 09:56, af Astrid Gerd Holtet

Spiser din hund også sokker, underbukser eller noget helt tredje? – så er den ikke den eneste. At spise ting, der ikke kan fordøjes, er en almindelig, men potentielt farlig, uvane hos mange hunde. Sætter tingene sig fast, kan det nemlig hurtigt udvikle sig til en livstruende tilstand

Overblik: Regler for hunde på fly

16-03-2018 15:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Ønsker man at få sin hund med på en rejse, er der stor forskel på reglerne hos de enkelte flyselskaber. Derfor er det vigtigt, at man sætter sig ind i selskabets regler, inden man drager mod lufthavnen. Vi bringer her et overblik

Sommerquiz: Grand danois

29-07-2021 10:38, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Den er svær at komme udenom .... Grand danois

Hvorfor humper min hund alt og alle?

22-12-2016 13:46, af Kasper Larsson
Når din hund humper en fremmedes ben, er det ofte anledning til en meget akavet stemning. Det er en adfærd, mange hundeejere gerne vil være foruden

Hvorfor må hunde ikke bade ved blå flag