Billeder: Hvordan er rejsen til Bornholm

13-08-2021 12:49, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Mange er netop nu på vej til Bornholm. Hvordan ser jeres rejse ud? 
 

Copyright Ridehesten.com
Foto: Shutterstock

Så er det i morgen, udstillingen på Bornholm åbner. Derfor er mange hundeejere på vej derover netop nu. 
 

Vi vil rigtig gerne se et billede fra jeres rejse mod solskinsøen. Læg billedet i kommentarfeltet på Facebook, eller send det som mail til bkn@wiegaarden.dk

Læs også

Frynseklinikken kommer til Bornholm

28-10-2021 12:15, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Mandag den 1. november og tirsdag d. 2. november kommer en af Dyreværnets mobile non-profit dyreklinikker, Frynseklinikken, til Bornholm. Formålet med foreningens to Frynseklinikker er at tilbyde hjælp til socialt udsatte borgeres kæledyr ud fra et ”betal-hvad-du-kan-princip”. Det er tredje gang, Frynseklinikken besøger Bornholm og tilbyder hjælp til de kæledyr, hvis ejer ellers har svært ved at få deres pelsede ven til dyrlægen

BLOG: Bornholm, Bornholm, Bornholm! Du, min dejlige ferieø

26-08-2021 08:27, af Mona Lindhardt

I foråret lagde jeg vanen tro planer for den kommende sommerferie, med campingvogn og hundeaktiviteter. Jeg har i mange år valgt at afvikle mine ferier i Danmark, primært fordi det bare er så meget nemmere, når mine hunde er mine rejsekammerater. Desuden har Covid 19 begrænset min udlængsel betragteligt

Fotos fra Bornholm er online

19-08-2021 08:22, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Så er der billeder fra Bornholm. Her får du linket til dem

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Kennelhoste hos hunde

21-10-2021 09:00, af Astrid Gerd Holtet

Vådt og koldt vejr giver kennelhosten ideelle betingelser – men hvad er kennelhoste, og hvad skal du holde øje med?

Når man vil have to hunde i huset

20-10-2021 09:31, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

To hunde giver dobbelt så meget glæde, men ofte også dobbelt så meget besvær. Her er lidt tips fra Spanielbogen om, hvad du bør have i baghovedet, inden du anskaffer dig mere end én hund

Briter vil af med deres hunde

27-10-2021 12:35, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I Storbritannien oplever man netop nu, at folk går meget langt for at komme af med de hunde, de har købt under coronanedlukningen

Smertefuld forsnævring i rygraden

22-10-2021 09:10, af Astrid Gerd Holtet

Store midaldrende hunde er i særlig risiko for at udvikle lumbosacral stenose – en tilstand, der giver et tryk på rygmarven i lændeområdet, og som kan være forbundet med udtalt smerteegene

Labradoodle skulle aldrig have været opfundet

30-09-2019 08:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

”Opfinderen” af labradoodle, der er en blanding mellem labrador og puddel, kommer med opsigtsvækkende advarsel om den populære blanding

Hunde skaber af billede ud fra lugte

25-10-2021 08:05, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Hundens lugtesans er meget veludviklet, men indtil nu har man ikke vidst, om hunden rent faktisk ved, hvad der har afgivet den lugt, som den finder. Det svarer nyt studie på

Dansk Europamester i Lure Coursing

23-10-2021 17:02, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Fredag fik Danmark sin første Europamester i Lure Coursing nogensinde. Den dygtige hund er Eloy, som er en galgo espagnol

Kan hunden blive smittet af vores influenza

26-10-2021 09:04, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Post-corona influenza-sæsonen er ved at gå i gang, og vi mennesker lader os vaccinere i rekordstort tal. Alligevel bliver nogle af os jo syge – og hvad så med hunden, der kommer til sengekanten og trøster, kan vi smitte den? Dyrlæge hos Agria Dyreforsikring kommer her med svaret

BLOG: Hunde skal da hilse, skal de ikke det?

15-10-2021 08:39, af John Frank Ahm

Er det en god eller dårlig ide at lade hunde hilse på hinanden, og er det overhovedet nødvendigt?

Du tager jo også fodboldstøvler på, når du spiller fodbold

01-10-2021 12:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Hvorfor skal man have en speciel jakke på, når man lufter hund? Det er et af de spørgsmål, der ofte møder DogCoach, når virksomheden viser dens hundelufterjakker