Hjælp os med at blive bedre

27-04-2021 15:11, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

10 gange om året udkommer Magasinet HUNDEN til alle DKK’s medlemmer. Vi vil rigtig gerne ramme så mange som muligt. Derfor søger vi hjælpere

Copyright Ridehesten.com
Foto: Shutterstock

 

Sidder du og bander og svovler, hver gang HUNDEN udkommer, eller jubler du over den fine forside eller de lækre billeder. Så vil vi rigtig gerne bede om din hjælp.

Vi vil nemlig gerne samle en gruppe af læsere, som svarer på lidt spørgsmål hver gang, der udkommer et magasin.

Sådan foregår det. Du skriver en mail til bkn@wiegaarden.dk, hvor du skriver, at du gerne vil deltage.

Derefter modtager du en mail, når der er udkommet et nummer af HUNDEN. I den mail er der nogle spørgsmål om, hvad du synes om dette nummer af Magasinet. Du besvarer mailen og wupti, så har du hjulpet os til at lave et bedre og mere vedkommende blad.

Vi vil selvfølgelig gerne have input fra så mange dele af DKK som muligt, så vi får et bredt billede af, hvad medlemmerne tænker om bladet.

På den måde håber vi at komme tættere på jer læsere, hvilket jo har været en smule sværere end det plejer det sidste års tid.

Vi håber mange vil deltage i dette, og husk, det er kun 10 gange om året, man skal svare på nogle spørgsmål. Til gengæld kan man være med til at påvirke HUNDEN lang tid fremover.     

Læs også

Spiser din hund også sokker?

28-07-2021 09:56, af Astrid Gerd Holtet

Spiser din hund også sokker, underbukser eller noget helt tredje? – så er den ikke den eneste. At spise ting, der ikke kan fordøjes, er en almindelig, men potentielt farlig, uvane hos mange hunde. Sætter tingene sig fast, kan det nemlig hurtigt udvikle sig til en livstruende tilstand

BLOG: Sommerferie: På hundevenlig vandretur

20-07-2021 10:28, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Vi elsker at holde ferie med Frida. Og mange ferierejser kan heldigvis sagtens være hundevenlige, hvis man planlægger lidt og træner med sin hund inden

Sæson for blågrønne alger: Pas på, at hunden ikke bliver forgiftet

09-07-2021 09:08, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

De lune sommertemperaturer har endelig fundet vej til Danmark, og det er derfor tid til at slikke sol og tage på stranden. Du kan med fordel inddrage din hund i strandhyggen, men det er dog vigtigt at være opmærksom på blågrønne alger, som netop nu findes i sø- og havvand flere steder i landet og kan resultere i alvorlig forgiftning hos hunden

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Sommerquiz: Gæt racen på tre ledetråde

26-07-2021 10:34, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Kan du gætte racen, når du får tre ledetråde?

Nostalgi: Farvel og tak

25-07-2021 11:10, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I oktobernummeret fra 1981 har vi fundet denne fine tekst af H. G. Nörgaard-Beth

Sommerquiz: De sjældne racer

23-07-2021 10:32, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Denne sommergquiz handler om de racer, der måske ikke er så kendte

BLOG: Selvfølgelig skal mine hunde holde ferie med mig

24-07-2021 09:05, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Dagligdagen er mange gange hektisk for både mine 3 hunde og mig. Jeg kan ikke altid give dem den tid, jeg gerne ville. Derfor er det for mig helt naturligt, at mine hunde også skal opleve mig i en ferieperiode. Her kan jeg give dem masser af tid, samvær og ikke mindst gode nye fællesoplevelser

Labradoodle skulle aldrig have været opfundet

30-09-2019 08:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

”Opfinderen” af labradoodle, der er en blanding mellem labrador og puddel, kommer med opsigtsvækkende advarsel om den populære blanding

Spiser din hund også sokker?

28-07-2021 09:56, af Astrid Gerd Holtet

Spiser din hund også sokker, underbukser eller noget helt tredje? – så er den ikke den eneste. At spise ting, der ikke kan fordøjes, er en almindelig, men potentielt farlig, uvane hos mange hunde. Sætter tingene sig fast, kan det nemlig hurtigt udvikle sig til en livstruende tilstand

Overblik: Regler for hunde på fly

16-03-2018 15:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Ønsker man at få sin hund med på en rejse, er der stor forskel på reglerne hos de enkelte flyselskaber. Derfor er det vigtigt, at man sætter sig ind i selskabets regler, inden man drager mod lufthavnen. Vi bringer her et overblik

Sommerquiz: Grand danois

29-07-2021 10:38, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Den er svær at komme udenom .... Grand danois

Hvorfor humper min hund alt og alle?

22-12-2016 13:46, af Kasper Larsson
Når din hund humper en fremmedes ben, er det ofte anledning til en meget akavet stemning. Det er en adfærd, mange hundeejere gerne vil være foruden

Hvorfor må hunde ikke bade ved blå flag