Foredrag - Hjælp min hund er teenager

01-03-2015 10:49, af Tine Luther
Har du en hund i alderen 8 måneder til 2 år - eller har du snart - eller vil du bare gerne have nogle gode råd om at have hund i den alder? Så er foredraget "Hjælp min hund er teenager", der afholdes på Fyn 28/03 2015 måske noget for dig.
Copyright Ridehesten.com
Foredragsholder Glennie Steenberg er uddannet professionel hundeinstruktør og adfærdsbehandler.

Hundeejere, der har en unghund eller en teenagerhund, oplever tit at den har "mistet hørelsen"! Du oplever frustration når hunden er mere interesseret i de andre hunde end i dig! Trækker afsted. Og hvis du slipper den fri, kommer den i hvertfald ikke når der bliver kaldt!! Har du sekvenser, hvor du et kort øjeblik tænker på at sætte den i Gul og Gratis??? Så kom og lyt med og få nogle input til hvordan man bedst muligt kommer igennem teenagertiden uden at konflikterne får tilliden mellem hund og ejer til at briste. Foredragsholder Glennie Steenberg er uddannet professionel hundeinstruktør og adfærdsbehandler ved Lone Greva. Hun er medejer af Alletiders Hund. Har deltaget i en række kurser, desuden har hun været hundekonsulent for DKK og har selv en Toller. Foredraget er åbent for alle hundeejere. Pris kr. 50,- Tilmeldingsfrist: 27/03 2015 - tilmeld via linket under billedet til højre. Tid og sted: lørdag den 28. marts kl. 10-12 i Bakkehuset, Assensvej 100, 5500 Middelfart Arrangør: Dansk Kooiker Club

Læs også

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

BLOG: Hunde skal da hilse, skal de ikke det?

15-10-2021 08:39, af John Frank Ahm

Er det en god eller dårlig ide at lade hunde hilse på hinanden, og er det overhovedet nødvendigt?

Aggression hos hunde - ny brik i puslespillet er måske fundet

14-10-2021 08:15, af Astrid Gerd Holtet

Hvorfor udvikler nogle hunde problemer med aggression, når andre ikke gør? Det har en gruppe forskere fra universitet i Arizona, USA, forsøgt at blive klogere på, og måske har de fundet endnu en brik i puslespillet  

Hundeejerens adfærd – hvordan påvirker du din hund?

10-10-2021 09:08, af Astrid Gerd Holtet

Et forskerhold fra Wien har undersøgt hvordan vores adfærd påvirker vores hundes evne til at håndtere stressende oplevelser

Fyns Internat: Vi hjælper alle hunde