Beskriv din hundedag med fire billeder

09-02-2021 14:55, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Som noget helt nyt i Magasinet HUNDEN vil vi vise jeres hverdag med jeres hund

Copyright Ridehesten.com
Foto: Shutterstock

 

Jeg holder af hverdagen. Mest af alt, holder jeg af hverdagen. Sådan sagde Dan Turell med sin karakteristiske stemme, når han hyldede hverdagen i sit digt.

Og netop hverdagen er da også noget helt specielt, og den vil vi gerne hylde i Magasinet HUNDEN.

Vi ved nemlig, at der findes rigtig mange forskellige hverdage med hunde derude, og måske kan man ligefrem være med til at inspirere andre hundeejere.

Derfor opfordrer vi jer til at sende fire billeder fra jeres hverdage med hunden. I skal gerne skrive en kort tekst til hvert af billederne. I skal også skrive, hvilken race hunden er, hvad den hedder og hvor gammel den er.

Så vælger vi til hvert nummer en læser, som får sine fire billeder offentliggjort på en side i Magasinet HUNDEN.

Vi glæder os rigtig meget til at se jeres billeder og til at sætte fokus på lige netop jeres hverdag.

Info

SÅDAN GØR DU

Du tager fire billeder, som fortæller om dit / jeres liv med hunden(e)
Derefter skriver du en lille tekst om, hvad der er på billederne.
Husk at skrive hundens race, alder og navn.

Send det til bkn@Wiegaarden.dk

Læs også

Nostalgi: Breve fra børn: Hunden Bjørn

18-07-2021 10:02, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Her får du endnu et brev fra juniordelen af HUNDEN januar 1981. Dette er et meget kort, men også lidt sjovt brev

Nostalgi: Breve fra børn: Hvad gør man så

17-07-2021 10:57, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Tilbage i 1981 var der et afsnit i bladet, der hed Junior. I januar kunne børn skrive til HUNDEN, og det er fine breve. Her får du et af dem

Nostalgi: Top 10 1980

13-07-2021 10:51, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Vi er igen dykket ned i HUNDEN 1981. Her får du en top ti over hunderegistreringer 1980, som vi har sammenlignet med 2020

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Nostalgi: Farvel og tak

25-07-2021 11:10, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I oktobernummeret fra 1981 har vi fundet denne fine tekst af H. G. Nörgaard-Beth

Sommerquiz: Gæt racen

19-07-2021 10:24, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Her er lidt mere quiz til jer

Sommerquiz: Gæt racen på tre ledetråde

26-07-2021 10:34, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Kan du gætte racen, når du får tre ledetråde?

Sommerquiz: De sjældne racer

23-07-2021 10:32, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Denne sommergquiz handler om de racer, der måske ikke er så kendte

Labradoodle skulle aldrig have været opfundet

30-09-2019 08:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

”Opfinderen” af labradoodle, der er en blanding mellem labrador og puddel, kommer med opsigtsvækkende advarsel om den populære blanding

BLOG: Selvfølgelig skal mine hunde holde ferie med mig

24-07-2021 09:05, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Dagligdagen er mange gange hektisk for både mine 3 hunde og mig. Jeg kan ikke altid give dem den tid, jeg gerne ville. Derfor er det for mig helt naturligt, at mine hunde også skal opleve mig i en ferieperiode. Her kan jeg give dem masser af tid, samvær og ikke mindst gode nye fællesoplevelser

Græsagner giver problemer

02-07-2018 15:00, af Astrid Gerd Holtet

Græsagner kan sætte sig fast i blandet andet hunden poter eller øregang og give voldsomme gener. Som følge af det tørre vejr, er der særligt mange tilfælde i øjeblikket

BLOG: Sommerferie: På hundevenlig vandretur

20-07-2021 10:28, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Vi elsker at holde ferie med Frida. Og mange ferierejser kan heldigvis sagtens være hundevenlige, hvis man planlægger lidt og træner med sin hund inden

Må min hund spise kirsebær?

27-07-2017 09:48, af Anne Ekenberg

Kirsebærrene falder næsten af sig selv ned i munden på mig, når jeg ryster en gren. Store, runde og med den smukkeste vinrøde – ja næste sorte – farve smager de vidunderligt. Stenene spytter jeg ud i hånden, og det er der en god grund til

Hvorfor må hunde ikke bade ved blå flag