ALBA ER FUNDET .... Har du set Alba

06-11-2020 09:16, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I går forsvandt hunden Alba fra sit hjem i Erritsø ved Fredericia. Hun er stadig ikke fundet

Copyright Ridehesten.com
Privatfoto

Vi har modtaget en mail fra Heidi Petersen, der inderligt bed om vores hjælp. Hendes hund er nemlig forsvundet. Den slags vil vi naturligvis gerne hjælpe med. 

Derfor deler vi hendes efterlysning her. 

Alba er forsvundet fra Vandmøllegårdsvej 33a 7000 Fredericia torsdag den 5 november kl. ca. 11.

Hun er en meget sky og utryg.

Hun er blevet set ca 1 km fra bopæl omkring 1time, efter hun forsvandt og måske er det også hende, der er set samme sted klokken 23.00.

 

 

Læs også

LEICA ER FUNDET .... Hjælp med at finde Leica!

01-11-2020 18:38, af Marie Helene Rigård Rohleder

Den ruhåret hønsehund Lecia blev i dag ramt af et tog ved Hvarre udenfor Arden i Nordjylland. Hun løb derefter langs togbanen, og det er ikke lykkes ejeren at finde hende endnu. Ring til Hans Jacobsen på tlf. 20 91 33 77 hvis du finder hende 

BLOG: Professionel hunde-zoneterapi contra ejer trykker i punkter

30-10-2020 13:29, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Hvornår skal jeg gå til en professionel hunde-zoneterapeut, og hvornår kan jeg selv hjælpe min hund ved at trykke i akupunkturpunkter og zoner? Egentlig kan man sammenligne det med, at du kommer til skade og får et sår. Nogle gange kan du være heldig selv at klare det – lige vaske og rense det grundigt og sætte et plaster hen over. Andre gange er såret så dybt, at der skal professionel hjælp til, fordi det skal syes

Spørgeskema: Hjælp os med at gøre hunden.dk bedre

29-10-2020 14:26, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Vi vil så gerne lave den bedst mulige hjemmeside med hundenyheder. Derfor har vi brug for jeres hjælp. Deltager du i spørgeskemaundersøgelsen, er du med i konkurrencen om at vinde et eksemplar af Retrieverbogen af Lotte Evers

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

EFTERLYSNING: Hvor er Loui

02-12-2020 12:17, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Siden torsdag 26. november har labradoren Loui været forsvundet fra hjemmet i Højslev. Nu udlover ejeren stor dusør

BLOG: Tænk dig om før du siger nej til din hund

30-11-2020 08:06, af John Frank Ahm

Det er nærliggende at sige nej, når hvalpen eller den voksne hund gør noget den ikke må. Især er det umiddelbart en dårlig ide at sige nej, når det er til en hvalp. For hvordan skulle den forstå den kommando? Har vi lært den nej kommandoen eller er det bare en refleks hos os at sige nej? Jeg synes i det hele taget det er problematisk at sige nej til sin hund, uanset om det er en hvalp eller en voksen hund uden at tilbyde en anden alternativ adfærd som erstatning for det den ikke må

Flere hunde med corona på minkfarme - Katte aflivet

27-11-2020 16:57, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Der er konstateret corona hos tre hunde på minkfarme med smitte, men det er værst for katte

3 gode råd hvis hunden har dårlig mave

29-11-2020 10:00, af Astrid Holtet

De fleste hunde oplever at have dårlig mave flere gange i løbet af deres liv, men hvad kan man gøre når problemet opstår?

P1 søger hundemenneske .... Opdatering: Hundemennesket er fundet

01-12-2020 11:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Elsker du din hund over alt på jorden, så er det måske lige dig P1 leder efter

Hunde genkender onde mennesker

24-11-2020 08:33, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Et nyt studie viser, at hunde kan genkende mennesker, der er onde mod andre mennesker

 

Hvad er navlebrok?

28-11-2020 08:54, af Astrid Gerd Holtet

Navlebrok er en lille udposning ved navlestedet. Tilstanden er som regel ufarlig, og for mange hvalpe forsvinder den med alderen, men den kan også i nogle tilfælde volde problemer

Verdens første hundesang

26-11-2020 12:10, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Firmaet Tails.com har udgivet en sang, som er specielt til hunde. Sangen indeholder lyde, som hunde elsker

BLOG: Hader du også at løbe? Så canicross i stedet!

02-12-2020 08:33, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Har du svært ved at finde motivation til at motionere? Så kan din hund måske være løsningen....

7 grunde til at sove med hunden

21-11-2020 08:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Det blæser udenfor, og man har mest lyst til at putte sig under dynen. Men er det egentlig en god ide at tage hunden med sig under dynen?