Se billederne: En dejlig weekend

07-06-2021 12:15, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Lørdag bad vi jer sende os nogle gode sommerbilleder af jeres hunde. Det var I gode til. Her får I et udvalgt galleri

Så er det mandag. Det har været en dejlig og solfyldt weekend, men nu er man tilbage på arbejdspladsen og måske er skuldrene blevet en smule røde. 

Vi har brug for nogle dejlige hundefotos at varme os på. Og på hunden.dk er vi så heldige at have verdens bedste læsere, som er garanter for gode billeder af deres hunde. 

Her får I et galleri af nogle af alle de billeder, I har sendt til os i lørdags. 

 

Læs også

BLOG: At bygge et vizsla-paradis

15-07-2021 09:58, af Elisabeth Schrøder

Hvis man spørger vores vizslaer, er der denne sommer en alvorlig mangel på aften-markfræs, vandapporteringstræning og strandture med tennisbolden. Den er faktisk helt gal. Nogen burde melde os for brud på de basale jagthunderettigheder.
Men mon ikke vi bliver tilgivet på et tidspunkt. Vi er nemlig i gang med at istandsætte en landejendom, som selvfølgelig først og fremmest skal blive et rart hjem for os og hundene, men hvor vi også planlægger dele af ombygningen specifikt med henblik på at hundeholdet skal fungere bedre i hverdagen, og give os nogle af de træningsmuligheder, som vi ellers normalt må køre langt efter.

Sommer på hunden.dk

09-07-2021 15:37, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Når computeren slukkes i dag, går hunden.dk på sommerferie. Du skal dog ikke snydes for god læsning, da vi har forberedt lidt godt til dig. Her kan du læse, hvad du kan glæde dig til

Sæson for blågrønne alger: Pas på, at hunden ikke bliver forgiftet

09-07-2021 09:08, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

De lune sommertemperaturer har endelig fundet vej til Danmark, og det er derfor tid til at slikke sol og tage på stranden. Du kan med fordel inddrage din hund i strandhyggen, men det er dog vigtigt at være opmærksom på blågrønne alger, som netop nu findes i sø- og havvand flere steder i landet og kan resultere i alvorlig forgiftning hos hunden

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Sommerquiz: Gæt racen på tre ledetråde

26-07-2021 10:34, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Kan du gætte racen, når du får tre ledetråde?

Nostalgi: Farvel og tak

25-07-2021 11:10, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I oktobernummeret fra 1981 har vi fundet denne fine tekst af H. G. Nörgaard-Beth

Sommerquiz: De sjældne racer

23-07-2021 10:32, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Denne sommergquiz handler om de racer, der måske ikke er så kendte

BLOG: Selvfølgelig skal mine hunde holde ferie med mig

24-07-2021 09:05, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Dagligdagen er mange gange hektisk for både mine 3 hunde og mig. Jeg kan ikke altid give dem den tid, jeg gerne ville. Derfor er det for mig helt naturligt, at mine hunde også skal opleve mig i en ferieperiode. Her kan jeg give dem masser af tid, samvær og ikke mindst gode nye fællesoplevelser

Labradoodle skulle aldrig have været opfundet

30-09-2019 08:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

”Opfinderen” af labradoodle, der er en blanding mellem labrador og puddel, kommer med opsigtsvækkende advarsel om den populære blanding

Spiser din hund også sokker?

28-07-2021 09:56, af Astrid Gerd Holtet

Spiser din hund også sokker, underbukser eller noget helt tredje? – så er den ikke den eneste. At spise ting, der ikke kan fordøjes, er en almindelig, men potentielt farlig, uvane hos mange hunde. Sætter tingene sig fast, kan det nemlig hurtigt udvikle sig til en livstruende tilstand

Overblik: Regler for hunde på fly

16-03-2018 15:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Ønsker man at få sin hund med på en rejse, er der stor forskel på reglerne hos de enkelte flyselskaber. Derfor er det vigtigt, at man sætter sig ind i selskabets regler, inden man drager mod lufthavnen. Vi bringer her et overblik

Sommerquiz: Grand danois

29-07-2021 10:38, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Den er svær at komme udenom .... Grand danois

Hvorfor humper min hund alt og alle?

22-12-2016 13:46, af Kasper Larsson
Når din hund humper en fremmedes ben, er det ofte anledning til en meget akavet stemning. Det er en adfærd, mange hundeejere gerne vil være foruden

Hvorfor må hunde ikke bade ved blå flag