Ugens læserfotos

28-02-2021 09:43, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Her får I igen et udpluk af ugens læserfotos

Gilpa

 

Har du et fantastisk hundebillede til at ligge på telefonen eller på et kamera, så tøv ikke med at sende det ind til Magasinet HUNDENs fotokonkurrence. Vi får så mange fede billeder, og det er en fornøjelse at kigge dem igennem. Nu får I hver søndag et indblik i, hvilke billeder vi har modtaget til konkurrencen. 

Nederst i denne artikel finder du regler og vilkår for fotokonkurrencen. 

Alle indsendte fotos deltager i fotokonkurrencen. Det er ikke kun dem, der vises her på siden.

Info

Fotokonkurrence

Husk, at vi hver måned præmierer tre fotos i Magasinet HUNDEN med henholdsvis

1. præmie: Sportsmans Pride til en værdi af 500 kroner
2. præmie: First Buddy til en værdi af 400 kroner
3. præmie: Sportsmans Pride til en værdi af 300 kroner
Alle disse præmier er sponsoreret af Gilpa.

I decembernummeret af HUNDEN kårer vi desuden Årets Læserfoto. Her er præmierne lidt større, 1. præmie: First Buddy til en værdi af 2000 kroner
2. præmie: Sportsmans Pride til en værdi af 1500 kroner
3. præmie: First Buddy til en værdi af 1000 kroner.

Også disse præmier er sponsoreret af Gilpa.

Vil du deltage i konkurrencen, kræver det, at du er medlem af DKK, og at du sender et billede, som du selv har taget til fotokonkurrence@hunden.dk

Husk at skrive dit navn, telefonnummer og by + hundens race

Læs også

Ugens læserfotos

21-02-2021 14:31, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Her får I igen et udpluk af ugens læserfotos

Gilpa

Ugens læserfotos

14-02-2021 14:35, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Her får I igen et udpluk af ugens læserfotos

Gilpa

Ugens læserfotos

07-02-2021 10:03, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Her kan du bladre igennem nogle af de billeder, vi har fået tilsendt til Magasinets HUNDENS fotokonkurrence

Gilpa

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Sommerquiz: Gæt racen på tre ledetråde

26-07-2021 10:34, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Kan du gætte racen, når du får tre ledetråde?

Nostalgi: Farvel og tak

25-07-2021 11:10, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I oktobernummeret fra 1981 har vi fundet denne fine tekst af H. G. Nörgaard-Beth

Sommerquiz: De sjældne racer

23-07-2021 10:32, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Denne sommergquiz handler om de racer, der måske ikke er så kendte

BLOG: Selvfølgelig skal mine hunde holde ferie med mig

24-07-2021 09:05, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Dagligdagen er mange gange hektisk for både mine 3 hunde og mig. Jeg kan ikke altid give dem den tid, jeg gerne ville. Derfor er det for mig helt naturligt, at mine hunde også skal opleve mig i en ferieperiode. Her kan jeg give dem masser af tid, samvær og ikke mindst gode nye fællesoplevelser

Labradoodle skulle aldrig have været opfundet

30-09-2019 08:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

”Opfinderen” af labradoodle, der er en blanding mellem labrador og puddel, kommer med opsigtsvækkende advarsel om den populære blanding

Spiser din hund også sokker?

28-07-2021 09:56, af Astrid Gerd Holtet

Spiser din hund også sokker, underbukser eller noget helt tredje? – så er den ikke den eneste. At spise ting, der ikke kan fordøjes, er en almindelig, men potentielt farlig, uvane hos mange hunde. Sætter tingene sig fast, kan det nemlig hurtigt udvikle sig til en livstruende tilstand

Overblik: Regler for hunde på fly

16-03-2018 15:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Ønsker man at få sin hund med på en rejse, er der stor forskel på reglerne hos de enkelte flyselskaber. Derfor er det vigtigt, at man sætter sig ind i selskabets regler, inden man drager mod lufthavnen. Vi bringer her et overblik

Sommerquiz: Grand danois

29-07-2021 10:38, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Den er svær at komme udenom .... Grand danois

Hvorfor humper min hund alt og alle?

22-12-2016 13:46, af Kasper Larsson
Når din hund humper en fremmedes ben, er det ofte anledning til en meget akavet stemning. Det er en adfærd, mange hundeejere gerne vil være foruden

Hvorfor må hunde ikke bade ved blå flag