Lars Løkkes Beauty er død

29-04-2022 08:50, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I et opslag på Facebook fortæller tidligere statsminister Lars Løkke Rasmussen, at hans hund Beauty er død. Hunden blev landskendt, da den i nytåret 2021 løb væk

Copyright Ridehesten.com
Privatfoto

 

For 15 måneder siden kunne vi fortælle, at Lars Løkke Rasmussens hund Beauty var løbet væk nytårsaften. Historien satte en større eftersøgning i gang. En eftersøgning, som den tidligere statsminister har indrømmet, betød rigtig meget for hele familien. Dengang lykkedes det at finde Beauty, men nu er den smukke toller forsvundet for altid. 

Torsdag sagde familien Rasmussen nemlig farvel til deres hund, der blev aflivet hos dyrlægen. Det skriver han selv i et opslag på Facebook, hvor han også indrømmer at have fældet tårer over tabet. 

Lars Løkke Rasmussen skriver, at man nok skal være hundeejer for at forstå, hvad familien gennemgår lige nu, men mon ikke mange flere end kun hundeejere forstår, at det er en stor sorg at miste en så vigtig del af familien. 

 

Læs også

Beauty er fundet

07-01-2021 09:22, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Endelig!!!!!!! Familiens Løkkes Beauty er fundet i god behold

Flere hundreder hjælper med at finde Løkkes hund

05-01-2021 12:26, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Når en hund forsvinder, står vi sammen om at hjælpe. Det må være læren af den eftersøgning, der netop nu er i gang for at finde Lars Løkke Rasmussens hund Beauty

Lars Løkkes toller er væk

04-01-2021 08:33, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Endnu en hund meldes nu savnet efter nærkontakt med nytårskrudt. Det er vores tidligere statsminister Lars Løkke Rasmussen, der på Facebook efterlyser sin 11 år gamle toller, Beauty

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Dyrlæge viser aflivning af egen hund

24-06-2022 12:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

På Trekantens Dyrlægers Facebookside kan man lige nu se en video af, hvordan det ser ud, når en hund bliver aflivet

Hvad gør du hvis hunden får hedeslag?

24-06-2022 08:48, af Astrid Gerd Holtet

Hver sommer rammes hunde af hedeslag fordi de glemmes i biler, eller på anden måde udsættes for alt for høje temperaturer – vi ser på hvad man kan gøre, hvis uheldet er ude  

8 gode råd til hunde i varmen

22-06-2022 08:30, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Sommeren er over os, og varmen er på vej. Her får du otte gode råd til hunden i varmen

Undgå skader når vandhunden springer i bølgerne

25-06-2022 13:25, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Sommeren er over os, og en badetur på de varmeste dage kan være tiltrængt for både mennesker og dyr. Men selvom havet ser indbydende ud, gemmer det også på skarpe genstande og farlige alger, som kan skade hunden. Direktør hos Agria Dyreforsikring giver her hundeejere tips til en god og våd hundesommer

Erik Faarup: Tak for den store hjælp

21-06-2022 09:01, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Søndag gik der lidt et chok gennem udstillingen i Vejen, da en ambulance kørte ind på pladsen. Det var Erik Faarup, der havde fået et ildebefindende, men han har det godt igen

Så er der billeder fra Vejen

21-06-2022 13:49, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Billederne fra Vejen er nu på nettet

7 vigtige symptomer på sygdom, som du skal holde øje med

14-01-2022 15:00, af Astrid Gerd Holtet

Vi ser lidt nærmere på syv symptomer, som er vigtige for alle hundeejere at kunne genkende   

Siri er i VM-finalen

26-06-2022 09:25, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Som eneste dansker er Siri Renée Richter Jungersen i VM-finalen i lydighed, der kører hele dagen i dag

Må min hund spise kirsebær?

27-07-2017 09:48, af Anne Ekenberg

Kirsebærrene falder næsten af sig selv ned i munden på mig, når jeg ryster en gren. Store, runde og med den smukkeste vinrøde – ja næste sorte – farve smager de vidunderligt. Stenene spytter jeg ud i hånden, og det er der en god grund til

Så er der VM i lydighed