Få din hverdag med hunden i Magasinet HUNDEN

24-03-2021 12:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

I det nummer af hunden, der netop er udkommet, kan du på side 64 og 65 se billeder af Louise Sørensens hverdag med hunden. Du kan også komme med i bladet

Copyright Ridehesten.com
Vi lever begge for at rejse, og det er også vores hverdag mange uger hvert eneste år. Bjergene i Schweiz har givet os de bedste oplevelser.

Vi søger endnu engang hundeejere, der med billeder vil fortælle om deres hverdag med hunden i Magasinet HUNDEN.

Alt du skal gøre er at sende fire billeder, der viser din hverdag med hunden til bkn@wiegarden.dk, og du må meget gerne skrive en kort tekst til hvert billede.

Så har du chancen for at få to sider med din hverdag i Magasinet HUNDEN.

Her kan du se Louise Sørensens billeder og tekst.

Copyright Ridehesten.com
Junior elsker vand som den labrador han nu er. Om sommeren svømmer vi sammen om morgenen ved solopgang, så ofte det er muligt.
Copyright Ridehesten.com
Så godt er livet med ens bedste ven ved ens side 24/7. Hverdagen består selvfølgelig ofte af arbejde, men vi sørger for at komme på lange ture hver dag og elsker at være aktive udenfor
Copyright Ridehesten.com
Vores kærlighed til solopgange og solnedgange er stor. Det er lige magisk hver gang og kan altid kombineres med en svømmetur
Fakta
Sådan gør du
  1. Tag fire billeder, der viser din hverdag med hunden
  2. Skriv en kort tekst til hvert af billederne
  3. Send det hele til bkn@wiegaarden.dk
Fakta
Min hverdag med hund

I denne nye serie får en læser chancen for at fortælle om sin hverdag med sin hund i fire billeder. På den måde håber vi, at vores læsere kan inspirere hinanden til at lave forskellige ting med hunden. I denne måned er det Louise Sørensen, der fortæller

 

 

Læs også

Se billederne: Nosework hos kreds 4

15-05-2021 17:43, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

I dag har vi været på besøg hos kreds 4 i Vejen, hvor der blev trænet nosework. Se billederne her og læs mere i HUNDEN juni

13 skønne vinterbilleder fra læserne

22-02-2021 14:24, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

I er for seje til at tage vinterbilleder, og nu har vi udvalgt 13 til dette fine vintergalleri

Vis os dit bedste foto

18-02-2021 12:30, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Mange holder vinterferie i denne uge, og det vil vi gerne se l

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen
20 24 29 30
bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Sommerquiz: Gæt racen på tre ledetråde

26-07-2021 10:34, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Kan du gætte racen, når du får tre ledetråde?

Nostalgi: Farvel og tak

25-07-2021 11:10, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I oktobernummeret fra 1981 har vi fundet denne fine tekst af H. G. Nörgaard-Beth

Sommerquiz: De sjældne racer

23-07-2021 10:32, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Denne sommergquiz handler om de racer, der måske ikke er så kendte

BLOG: Selvfølgelig skal mine hunde holde ferie med mig

24-07-2021 09:05, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Dagligdagen er mange gange hektisk for både mine 3 hunde og mig. Jeg kan ikke altid give dem den tid, jeg gerne ville. Derfor er det for mig helt naturligt, at mine hunde også skal opleve mig i en ferieperiode. Her kan jeg give dem masser af tid, samvær og ikke mindst gode nye fællesoplevelser

Labradoodle skulle aldrig have været opfundet

30-09-2019 08:44, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

”Opfinderen” af labradoodle, der er en blanding mellem labrador og puddel, kommer med opsigtsvækkende advarsel om den populære blanding

Spiser din hund også sokker?

28-07-2021 09:56, af Astrid Gerd Holtet

Spiser din hund også sokker, underbukser eller noget helt tredje? – så er den ikke den eneste. At spise ting, der ikke kan fordøjes, er en almindelig, men potentielt farlig, uvane hos mange hunde. Sætter tingene sig fast, kan det nemlig hurtigt udvikle sig til en livstruende tilstand

Overblik: Regler for hunde på fly

16-03-2018 15:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Ønsker man at få sin hund med på en rejse, er der stor forskel på reglerne hos de enkelte flyselskaber. Derfor er det vigtigt, at man sætter sig ind i selskabets regler, inden man drager mod lufthavnen. Vi bringer her et overblik

Sommerquiz: Grand danois

29-07-2021 10:38, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Quiz|

Den er svær at komme udenom .... Grand danois

Hvorfor humper min hund alt og alle?

22-12-2016 13:46, af Kasper Larsson
Når din hund humper en fremmedes ben, er det ofte anledning til en meget akavet stemning. Det er en adfærd, mange hundeejere gerne vil være foruden

Hvorfor må hunde ikke bade ved blå flag