Omega 3 Aid til hunde

02-11-2012 13:18, af Tine Luther
Mød EQUIDAN VETLINE på DKK’s udstilling i Herning og hør mere om Omega 3 Aid.
Copyright Ridehesten.com

Omega 3 Aid til hunde er et 100 % vegatabilsk olie med et rigt indhold af Omega 3 fedtsyre og naturligt vitamin E som god antioxidant. Den unikke sammensætning af højkvalitets planteolier gør Omega 3 Aid til hunde til det perfekte daglige tilskud, for at understøtte en høj sundhedstilstand og velvære hos din hund. Brugen af Omega 3 Aid til hunde støtter din hunds: • Hud • Pels • Led • Hjerne • Hjerte/karsystem Kom og mød os på vores stand på DKK i Herning i weekenden og hør mere om Omega 3 Aid til hunde, LIVE hundefoder mm.

Læs også

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen

bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Efterlod hund i bil

12-07-2018 09:52, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

På trods af utallige opfordringer i alle mulige medier, er det ikke alle, der har forstået pointen

Husk nu det der med varme biler og hunde

11-07-2018 15:18, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Det er sommerens evige problem. Nogle glemmer det stadig, derfor minder vi lige om det igen. Denne gang med tips fra Spanielbogen

Hunde i vandet ved stranden

07-07-2017 10:11, af Anne Ekenberg

Hunde skal være i snor i sommerhalvåret, når de færdes ved stranden. Men hvad nu, når de er ude i vandet? Hvilke regler gælder så? Og hvad med “Blå flag”- strande?

Social indlæring ses allerede hos helt unge hvalpe

14-07-2018 10:00, af Astrid Gerd Holtet

Social indlæring er en effektiv måde at lære nye ting på, og en indlæringsmåde, som er vigtig for hunde. Voksne hundes evne til at lære fra andre er velundersøgt, og et forskerhold har nu også vist, at helt unge hvalpe også evner at lære nyt på denne måde 

Det sidste farvel

16-07-2018 14:56, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Noget af det værste ved hunde er deres korte levetid. Vi ved at vi skal sige farvel til vores kære hund, og det er så forbandet svært. Her er lidt fra Spanielbogen om det sidste farvel

Dyrlægens 10 råd

18-07-2018 08:12, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I Spanielbogen giver dyrlæge Paulette Vivian Topsøe-Jensen 10 gode råd til hundeejere. Læs dem her

Hotspot i sommervarmen

18-07-2017 14:23, af Anne Ekenberg

”Du danske sommer, jeg elsker dig, skønt du så ofte har sveget mig”. Sådan indledes en af vores elskede sange nemlig ”Sommervisen” fra 1923 af Thøger Larsen. Og sådan tegner denne sommer da også til at blive. Det ene øjeblik skinner solen, men det næste øjeblik står det ned i stænger. Alligevel tager vi til stranden med vores hunde og nyder en dejlig dukkert. Og så kan der efterfølgende opstå problemer med ”hotspots”. 

Lær hvalpen at give slip

12-07-2018 08:40, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Vi kender det udmærket. En hvalp er kommet til verden, og næsten før den rigtig har fået øjne, hænger den med gabet om ens nye dyre sko. Her er lidt tips fra Spanielbogen til, hvad man kan gøre

Må min hund spise kirsebær?

27-07-2017 09:48, af Anne Ekenberg

Kirsebærrene falder næsten af sig selv ned i munden på mig, når jeg ryster en gren. Store, runde og med den smukkeste vinrøde – ja næste sorte – farve smager de vidunderligt. Stenene spytter jeg ud i hånden, og det er der en god grund til

Ganespalte hos hvalpe