Få ledige pladser på "Do As I Do"-kursus

13-08-2015 11:27, af Tine Luther
Ophavskvinden til Do As I Do-træningsmetoden, Claudia Fugazza, holder kursus på Fuglsøcentret den 22. og 23. august. Der er få ledige pladser
Copyright Ridehesten.com
Claudia Fugazza holder kursus i Danmark den 22.-23. august.

Do as I Do er en ny træningsmetode baseret på hundens sociale kognitive evne. Med denne metode kan hunden lære ny adfærd – blot ved at observere og imitere, hvad du gør. Metoden er beskrevet i HUNDEN, maj, 2015. Claudia Fugazza vil bl.a. gennemgå baggrunden for Do as I Do, forskellen mellem individuel indlæring, social indlæring og medfødt adfærd, hvorfor det er interessant at studere social indlæring hos hunde. Vi vil få gode og grundige træningsredskaber, så vi kan arbejde selvstændig med vores hunde. Og meget meget mere. Forbered jer på en yderst spændende weekend med en dygtig underviser, stor faglighed, praktiske øvelser og ikke mindst en masse hygge. SE MERE + VIDEOER OM TRÆNINGSMETODEN VIA LINKET UNDER BILLEDET TIL HØJRE. Er du interesseret i en af de ledige pladser? Ring til Mally Torleifsdottir på tlf. 29 85 95 76 eller skriv på minpuli@gmail.com Der er en enkelt ledig plads på kurset med hund og et par pladser uden hund. PRAKTISKE OPLYSNINGER: Sted: Fuglsøcentret, Dragsmurvej 6, 8420 Knebel Pris: Weekendseminar u/hund Kr. 2250,- Weekendseminar m/hund Kr. 2950,- Inkluderet er: morgenbrød, frokost buffet (inkl. 1 øl el. 1 vand), kaffe og kage, samt frugt og vand. Overnatning: Kr. 608,- i dobbeltværelse Kr. 828,- i enkeltværelse Inkluderet er: middag m/2 retter

Læs også

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Marie Helene Rigård Rohleder

Webredaktør og nyhedsvagt

Marie Helene Rigård Rohleder

mhr@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Har min hund feber?

07-12-2017 08:24, af Astrid Gerd Holtet

Det er en skrøne, at man kan vurdere hundens kropstemperatur på snuden eller poterne. Men hvad skal du så gøre, hvis du tror din hund har feber?  

Er min hund tyk?

10-12-2017 17:01, af Astrid Gerd Holtet

Overvægt og fedme er et stigende problem blandt danske familiehunde, men ofte kan det være svært for ejeren at se, at hunden vejer for meget 

Når det buldrer og brager udenfor

09-12-2017 19:10, af Astrid Gerd Holtet

Nytårsaften kan være en voldsom og ubehagelig oplevelse for nogle hunde – hvad kan du gøre for at hjælpe?  

Sne kan give dårlig mave

10-12-2017 08:09, af Astrid Gerd Holtet

Hvis sneen begynder at dale, kan nogle hundeejere opleve at hunden spiser af sneen – og det kan give dårlig mave. Vi ser nærmere på hvad der sker

Pas på Fido i december - julemad er ikke hundeæde

11-12-2017 09:46, af Agria Dyreforsikring/ pressemeddelelse

Tal fra Agria Dyreforsikring viser, at december måned er den tid på året, hvor flest hunde må forbi en dyrlæge på grund af madforgiftning. Det skyldes, at velmenende ejere fodrer hunden med julemad, som den ikke kan tåle. Hvis Fido skal have ekstra julegodter i december, hvorfor så ikke bage dem selv?

Min hund er kræsen – Hvad gør jeg?

12-12-2017 16:28, af Sandra Lund Brudlykke og Amanda Friedel Jakobsen

Findes der kræsne hunde, eller er det noget man som ejer selv får sin hund til at være? En klar foderstrategi eller et foderskift er ting, man kan overveje for at komme kræsenheden til livs

Röskvas rejse

05-12-2017 18:20, af Marie Helene Rigård Rohleder

Den islandske fårehund Surtsey’s R-Röskvas rejse begyndte for 2 ½ år siden i en hvalpekasse på Fyns land. Derefter boede den i en kort periode i Østrig, som endte i et gidseldrama, hvorefter hunden blev hentet tilbage til Fyn, og for en måned siden var hun til parring i Frankfurt

Hjælp hunden når den skal til dyrlæge

08-12-2017 17:30, af Astrid Gerd Holtet

Hunde kan ikke fortælle os, hvordan de har det, og derfor er de afhængige af, at vi kan formidle deres problemer, når vi tager dem til dyrlægen – så hvordan forbereder du dig bedst, når din hund skal undersøges? 

Pas på juledekorationerne i december

06-12-2017 16:57, af Astrid Gerd Holtet

I takt med at julen nærmer sig, dukker der mere og mere julepynt op i mange danske hjem. Men en del af de planter, vi bruger til at pynte vores huse, er giftige

Er hunden din nye løbemakker?

07-12-2017 16:24, af Astrid Gerd Holtet

Mange hundeejere nyder at løbe med deres hund – vi ser på, hvad der er vigtigt at huske, når I træner sammen