Kom godt i gang med sjove tricks

16-03-2017 12:12, af Kasper Larsson
Har du lyst til at lære mere om, hvordan du kan træne hund ved hjælp at belønning og motivation?
Copyright Ridehesten.com
Kurset "Kom godt i gang med sjove tricks" er perfekt for dig, der vil tilbringe lidt kvalitetstid sammen med din hund, og lære den nogle sjove tricks. (Foto: Shutterstock)

Kan du lide at træne hund, men er du træt af almindelig lydighedstræning? Vil du gerne kunne imponere familie og venner ved at have en hund, der kan alle mulige sjove tricks? Så er kurset; "Kom godt i gang med sjove tricks" lige noget for dig og din hund.  På kurset vil vi arbejde med mange forskellige tricks, så der er noget, der passer til enhver hund. Vi vil f.eks. lære hunden at bakke, at springe over en stok, at sidde som en kanin og mange andre små cirkus-numre.  Vi vil udfordre hunden, arbejde med belønning og timing, og gennem træningen vil du styrke relationen til din hund.    Vi vil gøre vores bedste for at give dig en sjov dag, og din hund vil elske dig for det.  Undervisere: Emmy Simonsen og Jette Porter Tid: lørdag d. 10.6 kl. 9 - 15. Sted: Bag DKKs bygning, Parkvej 1, 2680 Solrød Strand.   Pris: 600 kr for hund og hundefører. Tilskuere uden hund: 250 kr.  Prisen inkludere kaffe og the i løbet af dagen, men ikke frokost. Tilmelding via hundeweb Max 12 pladser med hund.

Læs også

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen

bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Efterlod hund i bil

12-07-2018 09:52, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

På trods af utallige opfordringer i alle mulige medier, er det ikke alle, der har forstået pointen

Husk nu det der med varme biler og hunde

11-07-2018 15:18, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Det er sommerens evige problem. Nogle glemmer det stadig, derfor minder vi lige om det igen. Denne gang med tips fra Spanielbogen

Hunde i vandet ved stranden

07-07-2017 10:11, af Anne Ekenberg

Hunde skal være i snor i sommerhalvåret, når de færdes ved stranden. Men hvad nu, når de er ude i vandet? Hvilke regler gælder så? Og hvad med “Blå flag”- strande?

Social indlæring ses allerede hos helt unge hvalpe

14-07-2018 10:00, af Astrid Gerd Holtet

Social indlæring er en effektiv måde at lære nye ting på, og en indlæringsmåde, som er vigtig for hunde. Voksne hundes evne til at lære fra andre er velundersøgt, og et forskerhold har nu også vist, at helt unge hvalpe også evner at lære nyt på denne måde 

Det sidste farvel

16-07-2018 14:56, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Noget af det værste ved hunde er deres korte levetid. Vi ved at vi skal sige farvel til vores kære hund, og det er så forbandet svært. Her er lidt fra Spanielbogen om det sidste farvel

Dyrlægens 10 råd

18-07-2018 08:12, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

I Spanielbogen giver dyrlæge Paulette Vivian Topsøe-Jensen 10 gode råd til hundeejere. Læs dem her

Hotspot i sommervarmen

18-07-2017 14:23, af Anne Ekenberg

”Du danske sommer, jeg elsker dig, skønt du så ofte har sveget mig”. Sådan indledes en af vores elskede sange nemlig ”Sommervisen” fra 1923 af Thøger Larsen. Og sådan tegner denne sommer da også til at blive. Det ene øjeblik skinner solen, men det næste øjeblik står det ned i stænger. Alligevel tager vi til stranden med vores hunde og nyder en dejlig dukkert. Og så kan der efterfølgende opstå problemer med ”hotspots”. 

Lær hvalpen at give slip

12-07-2018 08:40, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Vi kender det udmærket. En hvalp er kommet til verden, og næsten før den rigtig har fået øjne, hænger den med gabet om ens nye dyre sko. Her er lidt tips fra Spanielbogen til, hvad man kan gøre

Må min hund spise kirsebær?

27-07-2017 09:48, af Anne Ekenberg

Kirsebærrene falder næsten af sig selv ned i munden på mig, når jeg ryster en gren. Store, runde og med den smukkeste vinrøde – ja næste sorte – farve smager de vidunderligt. Stenene spytter jeg ud i hånden, og det er der en god grund til

Ganespalte hos hvalpe