Få fotograferet din hund gratis af hunden.dk

05-05-2011 13:26, af Anne Kristine Tollestrup
På HUNDENs stand i Hillerød på weekendens udstilling, kan du få fotograferet din hund gratis.

Mangler du et nyt portræt til væggen af din elskede, firbenede ven, eller skal hjemmesiden opdateres med nye billeder, der viser, at nu er din lille hvalp blevet stor? På weekendens internationale udstilling i Hillerød, har HUNDENs dygtige fotografer som altid fotostudiet med. Her kan du få fotograferet din hund gratis. Alle er velkomne i fotostudiet, også selvom man ikke deltager i udstillingen* Du finder HUNDENs stand i Frederiksborghallen ved store ring. Vi ses på Hillerød! OBS! Hvis man medbringer gæstehunde, koster det 140 kr ved indgangen, Husk at medbringe gyldigt vaccinasionskort!

Læs også

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Bjarke Kirkegaard Nielsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Bjarke Kirkegaard Nielsen

bkn@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Dansk Kennel Klub advarer imod hundehvisker

06-01-2011 10:04, af Anne Kristine Tollestrup

Dansk Kennel Klub’s adfærdskonsulent Lise Lotte Christensen advarer imod den mexikansk-amerikansk hundetræner Cesar Millan, der den 10. maj i år gæster danmark for med sit show: ”Cesar Millan LIVE".

Derfor er det godt at sove med hunden

06-02-2018 08:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Må hunden sove i sengen? Det er et spørgsmål, mange diskuterer. Her er syv gode argumenter for de, der gerne vil putte med hunden

Fredagsquiz: Hvad ved du om airedale terrieren?

16-02-2018 08:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Så er det igen tid til fredagsquiz. Denne gang om den smukke airedale terrier

Fredagsquiz: Hvad ved du om schæferen?

09-02-2018 08:00, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Så er det igen blevet tid til fredagsquiz. Denne gang om schæferen, som er meget andet end en politihund

Farvel til et stort hundemenneske

14-02-2018 08:16, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Danmark mistede ikke kun en prins i går aftes, da Prins Henrik sov ind på Fredensborg.  Vi mistede også et hundemenneske, som blandt andet var protektor for Dansk Kennel Klub

Spiser din hund sin afføring?

10-02-2018 09:30, af Astrid Gerd Holtet

Nogle hunde spiser deres egen afføring – og det kan være frustrerende for ejerne. Men er det udtryk for unormal adfærd hos hunden eller er der en helt naturlig forklaring? Det har et amerikansk forskerhold undersøgt 

Den nye dreng i klassen imponerede

11-02-2018 07:30, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Første dag på årets første hundeudstilling er vel overstået. Mange hunde blev bedømt i ringene. En af de racer, der klarede sig godt var den nye race i Danmark, porcelaine

Lørdag i billeder

11-02-2018 07:38, af Bjarke Kirkegaard Nielsen
Foto|

Der var nok at kigge på på førstedagen af hundeudstillingen i Fredericia. Vi har samlet lidt stemningsbilleder her 

Dom i Thor-sagen

14-06-2013 12:49, af Tine Luther
I dag faldt der dom i sagen om den meget medieomtalte hund Thor. Betjenten, der bortførte den fra et internat for at redde dens liv, er idømt betinget fængselsstraf.

Gammel artikel om Cesar Millan hitter

25-01-2018 15:25, af Bjarke Kirkegaard Nielsen

Mange har en mening om Cesar Millan og hans træningsmetoder. Torsdag har en gammel historie om netop ham ligget i toppen af læste artikler på vores hjemmeside